21 balandžio, 2020
„Ko gero daugeliui vadovų nekylą abejonių, kad tai kas buvo sugalvotą prieš šią krizę, mažai bus vertinga ateityje, nes situacija radikaliai pasikeitė. Kiekviena strategija yra žingsnis ir galvojimas apie ateitį ir tu turi įsivaizduoti, kokia ta ateitis bus, kad nuspręsti ką daryti, tai jei ateities scenarijus labai smarkiai pasikeičia, negali tęsti tų spendimų, nes jie naujoje aplinkoje gali būti neefektyvūs ar netgi žalingi.“ – apie verslo strategiją su Benu Adomavičiumi.
Klausykite šios savaitės „Lyderio dilemos”: Ką daryti su ankstesne įmonės strategija, ištikus krizei?
03 rugpjūčio, 2023
Minkštieji įgūdžiai: svarbiausia „kažką daryti“Kartais stebint organizacijų komandų darbą, gali atrodyti, kad geriausia strategija - „kažką daryti“. Didelė dalis...
DAUGIAU20 liepos, 2023
Kodėl žmonės nori lyderių ekstravertų?Atrodytų, tokia nesudėtinga žmogaus savybė kaip ekstraversija neturėtų lemti lyderystės sėkmės, svarbesnis turėtų būti žinios...
DAUGIAU20 birželio, 2023
Donaldo Trumpo lyderystei iki pakasynų dar toli, laukia nuožmi kovaKitų metų JAV politinį gyvenimą virpins artėjantys Prezidento rinkimai, kurie kvies rinkėjus prie balsadėžių lapkričio...
DAUGIAU