21 balandžio, 2020

Ką daryti su ankstesne įmonės strategija, ištikus krizei?

„Ko gero daugeliui vadovų nekylą abejonių, kad tai kas buvo sugalvotą prieš šią krizę, mažai bus vertinga ateityje, nes situacija radikaliai pasikeitė. Kiekviena strategija yra žingsnis ir galvojimas apie ateitį ir tu turi įsivaizduoti, kokia ta ateitis bus, kad nuspręsti ką daryti, tai jei ateities scenarijus labai smarkiai pasikeičia, negali tęsti tų spendimų, nes jie naujoje aplinkoje gali būti neefektyvūs ar netgi žalingi.“ – apie verslo strategiją su Benu Adomavičiumi.

Klausykite šios savaitės „Lyderio dilemos”: Ką daryti su ankstesne įmonės strategija, ištikus krizei?

Taip pat skaitykite

03 rugpjūčio, 2023

Minkštieji įgūdžiai: svarbiausia „kažką daryti“

Kartais stebint organizacijų komandų darbą, gali atrodyti, kad geriausia strategija - „kažką daryti“. Didelė dalis...

DAUGIAU

20 liepos, 2023

Kodėl žmonės nori lyderių ekstravertų?

Atrodytų, tokia nesudėtinga žmogaus savybė kaip ekstraversija neturėtų lemti lyderystės sėkmės, svarbesnis turėtų būti žinios...

DAUGIAU

20 birželio, 2023

Donaldo Trumpo lyderystei iki pakasynų dar toli, laukia nuožmi kova

Kitų metų JAV politinį gyvenimą virpins artėjantys Prezidento rinkimai, kurie kvies rinkėjus prie balsadėžių lapkričio...

DAUGIAU